سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیعیان اسرائیل و فلسطین

نظر

از برادران اهل سنت می خواهم که: شیعه شوند و غیرمسلمانان را هم هدایت کنند. زیرا همه بشر از یک پدر و مادر هستند، و تفرقه بین انها معنی ندارد. اینجا صحبت 8میلیارد نفوس بشری است، که فردای قیامت ادعا می کنند: کسی به ما نگفته بود! آن وقت ما که می دانستیم و نگفتیم، به جهنم می رویم! چون قران می گوید:( وَقِفُوهُمْ إِنَّهُمْ مَسْؤُلُونَ) اونها را نگهدارید. جلوشان را بگیرید. آنها کسانی هستند که می دانستند و نگفتند. حضرت علی و فاطمه هم، تک تک در خانه صحابه را زدند، و به آنها یاد آور شدند تا کسی نگوید: ما نمی دانستیم یا فراموش کرده بودیم. میدانید آن سوال چیست؟: آیا پیامبر حق داشته جانشین خودش را انتخاب کند؟ همه موضوع به همین سادگی است. روز قیامت از این هم ساده تر خواهد بود! دستها و پاهای شما هم شهادت می دهند. جواب شما چیست؟  لابد می گویید حق نداشته! باید به شورا واگذار می کرد. و دموکراسی را رعایت می کرد. انتصاب را به انتخابات تغییر می داد. همین جواب است که میلیونها نفر را در طول تاریخ، گمراه کرده است. حالا اگر بگوییم مردم آن موقع، هنوز از جاهلیت دور نشده بودند! این عذر بدتر از گناه است. چطور مردمی جاهل، به دموکراسی رای داده بودند؟ این نظریه مترقی که حتی امروز هم، دانشگاهیان! آن را معتبر می دانند، چطور به فکر انها رسیده بود. در هر صورت این نظر باطل است، و هیچکس در پیش خدا و روز قیامت، حجتی بر خدا ندارد. به دو دلیل ساده: یکی اینکه ابوبکر، بعد از خود عمر را انتخاب کرد: عمر بعد از خود عثمان را. چون میترسیدند اگر شورا شود، این بار علی ع رای  اورد: همانطور که بعد از عثمان چنین شد. ولی همین امر نشان می دهد: جواب  اشتباه است. یعنی حق انتخاب جانشین، با پیامبر بوده است. این دلیل اول که توسط خود خلفا، نقض شده و جای هیچ بحثی باقی نگذاشته است. اما دلیل دوم، از قران است: قران به پیامبر دستور داد که: از مردم نترس، و علی ع را معرفی کن. که اگر نکنی رسالت تو ناقص می شود.(والله یعصمک من الناس). یعنی خدا می دانسته که :اکثریت با جانشینی حضرت علی مخالفند. با این حال به پیامبر دستور داد: تا در اخرین حج خود، در غدیر خم، این کار را بکند. در انجا یکصد و بیست هزار حاجی، با علی ع بیعت کردند. حتی زنها، دست خود را در تشت آبی زدند :که علی ع آن را لمس کرده بود. ایا بیعت شکنی در رسم عرب، چه حکمی دارد؟ که اعراب چندین بار این بیعت را شکستند. و به روی خود نیاوردند. پس جواب منطقی و قرانی این است: بلی! حضرت محمد ص حق داشت: جانشین خودش را تعیین کند. حالا  از شما می پرسند: چه خواهید کرد؟ ایا بر دروغ خلفای راشدین خواهید ایستاد؟ یا بر حق حضرت محمد اقرار خواهید کرد. این را بدانید که: حضرت علی و فاطمه هم سکوت نکردند، و راضی به این امر نشدند. حضرت علی ع یکبار با خشم، عمر را از بلند کرد وبه زمین زد. اگر باور ندارید بروید: خطبه شقشقیه را بخوانید. زیرا عمر خیانت ها به اسلام کرد: یکی از انان سوزاندن تمام: احادیث پیامبر بود. پیامبر اسلام: لا اقل 500تا نماز جمعه برگزار کرد، و 500تا هزار تا خطبه رسمی خواند. ولی کو؟ زیرا عمر همه آنها را سوزاند و گفت: (حسبنا کتاب الله) قران ما را کافی است! تا سخن پیامبر را که گفته بود: قران و عترت را بجا گذاشتم، نقض شود. حتی صیغه زنان را حرام دانست. اذان و اقامه و شکل نماز را تغییر داد. حضرت فاطمه هم هیچگاه نخواست که عمر و ابوبکر، به تشییع جنازه اش حاضر شوند. اصلا مخفی بودن قبر فاطمه س، خودش گویای همه چیز است. علمای شیعه هم هرگز نگفتند: عملکرد عمر را تایید می کنیم. بلکه وحدت شیعه و سنی را خواسته اند. زیرا خود حضرت علی ع: در یکی از خطبه ها از اینکه او را، با این افراد مقایسه یا برابر کنند، ناراحت بود: فرمود:  روزگار مرا همردیف پنج نفر دیگر- در شورا - قرار داد، که بالاترینشان عثمان بود! اما آنها چطور سر مردم را شیره مالیدند؟